Regulamin

Regulamin konkursu fotograficznego:

„Przyroda – Człowiek – Zrównoważony Rozwój”

Edycja XII – „ZIMA ZMIENIAJĄCEGO SIĘ KLIMATU”

1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół średnich. 

2. Uczestnicy mają prawo zgłosić do konkursu wyłącznie fotografie cyfrowe wykonane samodzielnie. 

3. Prace w danej szkole zbiera nauczyciel, który weryfikuje zgodność prac z wymogami regulaminu konkursu i wysyła wszystkie zgłoszone do konkursu w danej szkole prace na podany adres, wraz z podaniem danych każdego autora wg wymagań podanych niżej oraz niezbędnymi oświadczeniami (2 pliki) w postaci skanu plików w postaci .jpg lub .pdf. 

4. Każdy autor może przekazać do 3 zdjęć w postaci cyfrowej (plik .jpg) o maksymalnej rozdzielczości dłuższego boku 2000 pikseli. 

5. Każde zdjęcie powinno mieć nadaną nazwę w formie imienia i nazwiska autora oraz kolejnego numeru jego zdjęcia: imie_nazwisko_01. 

6. Uczestnik konkursu ma obowiązek wypełnienia oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych oraz zgodzie na wykorzystanie wizerunku i prac zgłoszonych do konkursu, których wzory zamieszczone są na stronie konkursu (https://wisim.up.poznan.pl/wydzial/wspolpraca-ze-szkolami/dla-szkol-srednich/konkurs-fotograficzny/oswiadczenia) Po podpisaniu oświadczeń należy je zeskanować i przekazać nauczycielowi wraz z ze zdjęciami w postaci pliku jpg lub pdf i nazwać imie_nazwisko_oswiadczenia. Brak wymaganych oświadczeń dyskwalifikuje udział w konkursie. 

7. Zebrane prace wraz z oświadczeniami należy nadesłać bezpośrednio na adres email: konkurs.foto@up.poznan.pl, lub przy większej objętości poprzez stronę wetransfer.com 

8. Termin nadsyłania zdjęć: 31.03.2024 r. 

9. Termin rozstrzygnięcia konkursu – do 30.04.2024 r. 

10. Oceny nadesłanych prac dokona jury wyłonione przez organizatora. Decyzje jury będą ostateczne. 11. W konkursie przewidziane są nagrody finansowe (za I, II, III miejsce) oraz wyróżnienia. 

12. Nagrodzone i wyróżnione prace będą prze organizatora wydrukowane i eksponowane na zorganizowanej wystawie oraz stronie internetowej i fanpage facebook Wydziału. 

13. Ewentualne kwestie sporne rozstrzygane będą przez Dziekana Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej UP w Poznaniu.

W razie wątpliwości co do regulaminu prosimy o kontakt: